
Konsumentservice
Lämnade något oklart eller lyckades vi betjäna en nöjd kund? Vi tar gärna emot feedback för att utveckla vår verksamhet och bli bättre. Det kan också löna sig att ta en titt på ofta ställda frågor med svar i vår blogg.
Vill du veta mer om hur vi hanterar personuppgifter? Bekanta dig med våra principer för dataskydd.
UPPDATERING 26.10.2023
På grund av ett oförutsägbart systemfel har en del av konsumentfeedbacken som skickats till oss via hemsidan inte kommit in sedan i våras. Vi har nu lyckats återskapa meddelandena och kommer att kontakta alla som hört av sig men inte nått fram. Vi beklagar det skedda.
Tommi Fors, kommunikations- och marknadsföringsdirektör
RING OSS
Telefonnumret till vår konsumentservice är 0290 067866 (lsa).
Vi svarar måndag till fredag klockan 9–12. Övriga tider kan du lämna ett meddelande i röstbrevlådan.
SKRIV TILL OSS
Skriftlig feedback kan du skicka till adressen:
Oy Snellman Ab
Konsumentservice
Avtalsnummer 619112
PB 113
68601 JAKOBSTAD
Skriv ”Kundrespons” på kuvertet så betalar vi postkostnaden.
BLANKETT FÖR FEEDBACK
Du kan enkelt skicka ris och ros till oss via den här feedback-blanketten. Fyll i din e-postadress så svarar vi via mejl. Du kan också bifoga bilder, men bildstorleken kan vara högst två (2) megabyte.
"*" anger obligatoriska fält